poniedziałek, 22 sierpnia 2011

PIosenka

siema wymyśliłem piosenke a oto ona : Cierpienie smutak i łzy!

Ciągle patrze w ten świat...z mrocznych stron..ciągle widze deszczu bariery....
WIdze brame w oddali lecz nie zblizam sie...
Mówią mi że zycie jest wspaniałe....
Lecz to wcale prawdą nie jest!!
Łzy przelewam prawie codzien....
Mrok w oddali ciągle zbliża sie...
nie wytrzymam luzej chwli tej.....Przejde obok i przytule cie!!!!!!

Ref:
Cierpienie!! Smutek!! I łzy....Tak nazywa sie życie...Cierpienie! Smutek i łzy....Przelewam codziennie......Mrok spowija świat....W oddali życia brak....Życie to koszmar!!
Wyśmiwaja ciągle mnie...mówia ze jestem idiotom i  debilem też.....ja nie moge życie jest okrutne..czemu ludzie serc nie mają....Chce by życie bylo kiedyś piękne lecz to hcyba już nie spełni sie...mówie ciagle przed lusterkiem...Chce juz skonczyc życie te!!!
TO jest mrok!
TO jest bół!
To jest czas stracony!
TO jest mocny cios!
TO jest wielka nadzieja!
Ale nadal smutek mnie przelewa....
Czasem mam ochote...przejsc obok..i przytulic ciebie!

Cierpienie!! Smutek!! I łzy....Tak nazywa sie życie...Cierpienie! Smutek i łzy....Przelewam codziennie......Mrok spowija świat....W oddali życia brak....Życie to koszmar!!
Brak słów!!! Nie wytrzymam chyba skończe z życiem tym!!! wejde w góre...skocze z dachu i zakończe
życie te,......
chce juz poczuc śmierci śmiech chce juz byc wesoły ciągle mysle żee....czemu to musialo spotkac mnie!!!!!!
Podoba sie wam? wymyśliłem na poczekaniu xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz