wtorek, 23 sierpnia 2011

Piosenka nr.2

Wstjaesz rano..wita cie dzien ty krzyczysz CHOLERA!! znowu dzis wstalem....
Codziennie powatrza sie ten rytm aż wkoncu mówisz TRZEBA WKOŃCU ZMIENIC COS! walisz w stół
kopiesz w drzwi
HA!
Krzyczysz
Hej!!!
Kryczysz :HA
Krzyczysz : HEJ!
 
ref:
Walimy sie ....Dopiemy coe...Musimy zmienic cos....Tka sie nei da życ!!!
Podejdź tu!
Pocałuj mnie !
Przutlmy sie!
I bd razem-azem-azem-azem
ZAWSZE RAZEM!!!

 
miłość i smutek...to był straszny błąd ja żaluje ze kiedys..poznałem cie,,,,,
Pąłcze codziennie
zranilas mnie
Mysle o tym
że miłosic nigdy nie znajde!!!

Walne w stół!!! Popłacze sie!!! WKurzyłem sie!
ZABIJE CIE!!!
TY zranilas mnie!!!
ja kochalem cie!!
AL echyab juz sie nigdy nei zakocham!!
Szukam wszędzie...
Myliłem sie....
Znalazłęm ją !!
TO ona tam jest!!!
To oan tm stoi!!
Zakochalem sie!
Podchodze do niej!
I witamy sie!
Ja do niej mówie czy sie ze mną umówi ona sie zgadza a potem toczy sie :D

Dałaś mi szczęście!!
Dałaś mi całusa!!
Pokochalem cie!!!
20 alt później!
Ożenimy sie !!!
I bd dobrze!!
TO jest szczęśliwy Happy end (x4)
Ko..cham....cie,......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz