wtorek, 23 sierpnia 2011

Piosenka nr.3

Ocaleliśmy dziś.....Było nas 4....
Wink...
Ja...
Sebaa...
i ty....
Nie dalwał nitk znaków zycia!
Zostalismy sami!!!

Ref:
Wink dzis zdechla cos ie dzieje caly swiat dzisiaj umiera seba dostala apalenia a ja mam nóg razy 2
TY zostales zamieniony w jakeigos potwora gonisz nas
z siekiera w ręce wiac !!! szybko!!!
My wiejemy an 102 ty ansz gonisz...HURA!!!

Uciekamy!!!!!
Wiejemy!!!!!
Gonimy!!!!!!
GIneimy!!!!
Łapiemy!!!!
Dorwij ans i pokooochaj!!!
.....

Świat sie zmienił...
mrok opanowal go....
zostalem sam,.....
co zrobic mam ja??

Musisz isc do przodu pokonac strach!! Słysze to lecz niewidze nikogo!
KIm ty jesteś?! pytam ja!
A ty mówisz..BAUHAHAHa
Dzisiaj zginiesz..obiecuje...Dzis ostatni raz cie apamietuje!!

Mrok nadchodzi swiat umiera....My gonimy was
Dzisiaj zgineisz slysze w glowie!
II uciekam w dal!!!
Pomóz mi!
Uratuj mnie!!
Wspomóz mnie!!!

Jesli jestes dobry to ibecujesz ze pokonamy go raaaaaazem!!!!!!!!!!!!!!(x2)
Podobało się??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz